update - doppat i choklad !



Finns det något bättre en choklad doppade jordgubbar ?
SÅ MUMMA !
Jag ska göra det i morgon, så då var det bestämmt! Om det regnar ute tänker jag ha en innomhus picnik i varldagsrummet eller på golvet i mitt rum, med jordgubbar doppade i vit och mjölkchoklad och så vatten melon :O
AAAAAAAAH så smaskigt !
längtar. Och jag ska ha en annan SUPER ROLIG grej för mig i morgon kl. 10:00 ska jag vara inne i stan, men mer får ni inte veta ! jag ska ta bilder iaf så ni kommer få se. Men det skulle vara kul med lite gissningar ?

vad tror ni jag ska hitta på i morgon ?
(ledtråd: kolla lite bland arkivet så kanske det poppar upp något i era små skallar)


                                                                                                               

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0