update - dey blev en kortis bara

Kom in nyss, kom precis innanför dörren när Lucaz & Lass plingade på, så nu kommer han hem om en timme och vi ska sätta oss framför TV och se VM matchen Danmark - Holland, när jag är hemma och ändå inte ahr något bättre för mig så kan han likagärna komma hem, så nu ska jag förbereda det lite.
Hörs lite senare, ska även städa mitt rum lite dammsuga av det värsta och plocka lite saker, städade senaste för 2 dagar sedan men jag börjar tycka det är kul att städa och dammsuga med mammas lilla dammsugare hon fick i födelsedags present.
Mamma ? du har inget gett den ett namn ? VAD SKA DEN HETA ?!
Det är så, jag döper alla mina elektroniska saker XD
Min ipod t.e.x Heter Rosie, för den är rosa , jag är lite knäpp jag vet ... !


                                                                                                           

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Tjabba :) hon heter snabeldraken<3

2010-06-14 @ 13:32:27

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0