update - Det gulligaste jag läst på länge!

Kollade artiklar efter spaniens vinnst mot Portugal i går och hittade denna artikel och mitt hjärta började gråta detta var det gulligaste jag läst på år och dar:


(artikeln lånad från: www.aftonbladet.se/sportbladet)

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWWWWWWWWWW meed stora bokstäver, barn är verkligen för söta, jag menar vem har inte drömmen att få hålla Torres i handen ? :O
Snacka om att Rameez är lyckligt lottad, och jaa jag är avis på killen!
Yeah klart Torres stannar i Liverpool , Som jag alltid säger; Liverpool är Religion och Fernando Torres är GUD!



                                                                                                        


Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0