update - ååååh Lucaz?

Nu hade xavi lagt sej för att sova under sängen och då kommer lucaz in och skriker: XAVI XAVI XAVI !!!!!!!!!!!!!!! KOM UUUUUT!
Jag baah; Men han sover ?
NEEE HAN HADE ÖPPNA ÖGON!
Men de ända problemet var att Xavi somna om i mitt knä. Och han brukar inte sitta kvar så länge i mitt knä utan att han vill ner så nu sover han i valphagen och jag ska gå och äta GLASS :)
smell youah later!






                                                                                                              


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Go´morron min älskling:) Jag tycker att du sköter dig jÄTTEBRA med Xavi & han sköter sig bra me´:)

LOVE YOU

2010-06-28 @ 07:18:44
Postat av: Jeanette

Go´morron min älskling:) Jag tycker att du sköter dig jÄTTEBRA med Xavi & han sköter sig bra me´:)

LOVE YOU

2010-06-28 @ 07:19:14

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0