update - 42 snabb frågor

Jag har letat reda på lite frågor som jag tänkte skriva ner och svara på, för jag har inget bättre för mig just nu, medans jag äter jordgubbar och lyssar på musik, så är kommer dom:

1. Bästa ämnet i skolan: Samhällskunskap(SO) & Spanska.
2. Dröm jobb: Jag vet inte riktigt, det är mycket som snurrar i huvudet: Journalist , Reseledare, Recepitionist.
3. Favorit film: Hajen

4. Favoritspel: The Sims 2&3
5. Favoritskådis: Zac Efron
6. Favoritartist: Rasmus Seebach & Gaga
7. Favoritmat: Thaimat.
8. Favoritglass: Lakrits och ananas
9. Favoritfärg: Grön, Rosa & Svart
10. Hobby: Djur
11. Min största ovana: river av naglarna
12. Min största fobi stavas: Getingar, Brugd och skräckfilmer
13. Något det flesta inte vet om mig är: Jag kollar under sängen varje kväll innan jag går och lägger mig.
14. Så snygg är jag på en skala 1-10: Haha, Vad tycker du?
15. Det bästa med mitt utseende är: Min ögon färg, vissa dagar gillar jag mina läppar xD
16. Min största skräck är: Att någon vän eller familjen råkar illa ut.
17. Det galnaste jag gjort är: Har gjort hel sjuka grejer, t.ex. När jag & Ottan lekte strandade valar i sisjön och när jag och jasse klädde ut min lillebror till tjej !
18. Om jag kunde göra en sak för en dag, skulle jag: Flyga

19. Om 10 år: Då är jag ... 24, då hoppas jag på att jag bor i Spanien tillsammans med min kille och har mitt dröm jobb.
20. Drömsemestern går till: Spanien eller Tahiti
 
21. Den bästa tidnigen: FRIDA , men nu under VM så alla VM tidningar
22. Favoritprogram: One Three Hill
23. Drömkille: Fernando Torres !
24. favoritsport: Fotboll
25. Största dröm: Att få gå på en Liverpool/Spanien match och se Torres spela.
26. Om jag var känd skulle jag villja vara känd för : Bloggen
27. Jag är grym på: Att prata
28. Färg jag ogillar: Bajsbrun
29. Dyraste Köp: hmmm... jag köper inte så mycket dyra saker.. Men min mobil för 1700 för allt de andra dyra köper amma och pappa till mig
30. Största upplevelsen hittills: När jag tog ponnytravs licensen. 
31. Favoritmusik:
R'n'B
32. Vart jag är född: Mölndal

33. En fråga jag ALDRIG skulle svara på: Jag svarar nog på allt , men det finns en fråga jag hatar att svara på, Jag HATAR att bli frågad hur mycket jag väger.
34. Det bästa med att blogga är: Att få skriva av sig, att få "lära känna er läsare"
35. Det sämsta med att blogga är: bloggtorkor, elaka kommentarer/mail.
36. Kändis jag diggar: Lady Gaga
37. Om jag fick en hel dag med en kändis vem skulle de vara: FERNANDO TORRES <3

38. Skostorlek:
38-39
39. Senast lästa bok: Ljudet av ditt hjärta/Eclipse, som synd är hann jag ite läsa ut den innan jag skulle lämna tillbaka den till skolbiblioteket, men jag får låna den en dag nu på lovet när jag ska ner till mölndalsbro
40. Tittade på tv senast: För en stund sedan, VM, matchen mellan Nigeria och Argentina
41. Dyraste present: Xavi, 15.000:-
42. Vem tror jag vinner VM: S-P-A-N-I-E-N /S-P-A-I-N/E-S-P-A-Ñ-A !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


                                                                                                         

Kommentarer
Postat av: sanne

åh vilken fin blogg du haaaaaaaaaaaaaaar :D

2010-06-12 @ 18:07:00
URL: http://absolutsanne.blogg.se/
Postat av: Cajsa Torres Daahl

Sanne :

Tack så jätte mycket :)



ha en fin dag :)

2010-06-13 @ 09:38:27

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0