update - 2 dagars shopping & födelsedagspresenter

Nu har jag ÄNTLIGEN fått tummen ur röven och laddat upp bilderna så här kommer dom, men dom är miniatyrer så ni får klicka på dom för att få dom större.
TAKE IT OR LEAVE IT!

F-presenter:

Spanien VM tjock tröja 
  
                                                (ryggen)                            (märkning)

Böcker

Fyll-i-bok till Xavi,
Ljudet av ditt hjärta (nytt omslag)
Hungerspelen
Fatta eld, fick även alla dom anrd aböckerna i twilight serien men dom var pocket så min syster ska byta dom åt mig)

Presentkort på FT

200:- jag köpte en tröja på GinaTricot i går för ena , och så köpte jag ju den tröjan som jag fick lämna tillbaka eftersom den var för liten så nu är 100 kr tillbaka i grisen.

Halsband

Halsban från Newyorker som jag fick av Hanna , älskar det det är så fint har haft på mig det två dagar i rad nu :)


C-A-S-H


750:- men jag får mer av mamma och pappa snart antar jag, för dom hade inte "snackat ihop sig" än ,



Igår:


T-shirt - Ginatricot 99:-


Idag :

Hundsäng/balja - Grizzly 239:-
Firsttoy ben (leksak) - Grizzly 75:-
Lek Gris - Grizzly 89:-
Bland godis - Grizzly 4,90:-


Baseboll Jacka - ********** 249:-
som fick bli i grönt istället för rosa eftersom jag smälte in för mycket i den rosa, men jag var på väg till kassan när jag ser en hel ställning med jackorna i olika färger först föll jag för den ljusblåa och blev hel kär men sen såg jag den gröna och jag passade bättre i den gröna så jag tog den.


VeckoRevyn - Hemköp 39:50 :-



                                                                                                        

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0