update - 2 DAGAR KVAR TILL VM I SYDAFRIKA !



Gissa om jag längtar ?
och jag vet att det är fler som gör. Första sändningen fredag kl. 15:00 , någon mer än jag som kommer sitta bänkad ?
Jag har satt upp min topp 5 i Vm i år. Det kunde man göra på Facebook så då gjorde jag det :

Men i alla fall, som ni ser så sätter jag spanien som garranterade vinnare !
och hoppas även på att det blir så, (:
och eftersom att jag kommer att hålla stenhårt på Spanien i vm i sydafrika så har jag tagit fram lite info och matcher som kommer spelas och kommer att lägga upp det i ett inlägg om några minuter, så håll ut tills dess !

GO SPAIN IN VM 2010 !

                                                                                                     

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0