update - Xavi älskar tuggben

Jajamen, gav honom ett sånthär:

Alldeles nyss och han har nästan tuggat av ena knyten hahahaha, snacka om att älska tuggben, men det är ju bra för det kliar i dom små gaddarna.
Så för er som har en valp som tuggar på allt den inte ska ge den ett tuggknyte finns att köpa på ALLA djuraffärer.

Ska se när jag kommer igång med bloggen om Xavi, då får ni hoppa mellan denna och bloggen: mittlivmedxavi.blogg.se som för tillfället är lösenords skyddad, men men.
Ser till att ni får info innan den öppnas.

OBS- SISTA DAGEN FÖR ATT STÄLLA FRÅGOR I FRÅGESTUNDEN I KVÄLL STÄNGER JAG FRÅGEINKASTET!.


Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0