update - VARNING: BILDBOMB!


Skönaste bilden på Ottan !


Mitt kreativa skapande, vad kan de vara jag har hittat på ?


Ohfan mitt kreativa skapande går frammåt !






Xavi<3




Första doppet för Xavis del :)


Sköldpadda ?


Mamma & X


Jag & X






Somnade gott efter badet.




Svamp på äventyr.


moder.


Prins.korven


Sunshine & Jag.


Kobra?


Första dppet i havet i dag då.


Xavi simmade som bara den , lite kallt bara.


Simmande vovve på ingång.


Prinsen (L)


Pappa håller Xavi


Sand-näsa.

Senaste nytt i gaderoben:


Kjol , 79:- rea


3/4 armad tröja ,79:- rea

Klänning, 149:-


Linne , 99.-


kjol, 149:-


hår spännen - 19:50 x 2

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0