update - Torres kan bänkas i semifinalen mot Tyskland.



DET KAN INTE VARA SANT!? LÅT KILLEN SÅ EN CHANS TILL OCH VISA VA HAN GÅR FÖR !
Visst, han har inte haft ett bra VM absolut inte, och de är sant, men om han ska bnkas låt han sitta på avbytar bänken i såfall.
Långt fram så han får en chans att bli inbytt och briljera, jag menar man vet aldrig vad han kan åstakomma, dom kanske bänkar honom i den matchen som han kommer ha mest framgångar i , den matchen han är mest taggad för, jag menar hallå ? Capdevila då ? Han rör ju inte bollen en ända gång på hela matcherna honom låter dom spela men Torres som gör sitt bästa bänkar dom. SKANDAL !
Sätt in Llorente isåfall eller Fabregas om de ska vara på detta viset, OCH UT MED CAPDEVILA.
Vad tycker du ? Ja eller nej på ovanstående fråga(bilden)

     
                                                                                                          

Kommentarer
Postat av: Josefin

Sv; JAAA, TORRES SKA HELT KLART VARA MED! Ingen tvekan, han behövs på plan! :)

2010-07-05 @ 18:41:10
URL: http://lilleej.blogg.se/

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0