update - Sorry....

Hejsan, vågar knappt skriva, ni är väll alla lite pistoff på mig ?
förlåt förlåt och tusen gånger förlåt, jag har inte haft tid att blogga eller heller inte haft något att skriva om, och hur roligt är det att läsa meninslösa tomma inlägg ?
Nee inte det bästa som finns.
Men jag ska skärpa mig jag lovar så fort jag har något att skriva om lovar jag att skriva av mig även om de händer tråkiga saker. Ni ska ju få se mitt kreativa skapande oxå... det hade jag helt glömt bort.

Det hände en rolig grej förut , jag satt och läste på en av favoritbloggarna och helt plötsligt satt Xavi och skällde som en dåre så jag vänder mig om då sitter han och skäller på en av mina Torres tavlor som för tillfället står på golvet, hahaha Xavi har något grov emot Fernando den saken är säker :)

Läste oxå att familjen Torres ska få ett tillskott i familjen, Olalla är nämligen gravid igen.
STORT GRATTIS TILL ER BÅDA!
Nu måste Nora va glad över att få ett lilla syskon, nu är det bara frågan är det en pojk eller en till liten flicka som ploppar ut ?
Jag hoppas på en pojke som kanske går i sin fars fotspår ?
Men det återtstår bara att vänta och se...

              Snart är dom fyra.



                                                                                                           

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0