update - ONE TREE HILL IS BACK ON TRACK!



JIIIIIIIIIIPPPPPPPPPPPPIIIIIIIIIEEEEEEEEE !!!!!!!
Kommer ni i håg hur jävla pisstoff jag var på kanal 5 för att dom la ner OnetreeHill i Mars? (i dont remember)
Men iaf, så satt jag idag och kollade på unga mödrar, och så står det strax: One Tree Hill!
GISSA OM JAG HOPPADE I TAKET AV LYCKA !!!!!!!????????
Första avsnittet på typ hundra år, snacka om överlycklig jag sjöng av lycka. Och ett riktigt bra avsnitt. Xavi lyckades oxå sova hela avsnittet eller halva så mamma fick ta ut honom.
MEN KAN NI FATTA HUR GLAD JAG ÄR ? MITT ÄLSKADE ONE TREE HILL ÄR TILLBAKA PÅ BANAN IGEN :D
HÄR SKA FIRAS !!!!!


One Tree Hill - Vardagar kl. 15:30/15:40 i kanal 5!
skriv upp det i kom i håg kalendern.



                                                                                                             

Kommentarer
Postat av: Anonym

Allt bra? :)

2010-07-05 @ 21:29:30
URL: http://FOTOGRABBEN.SE

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0