update - Kusinerna är här

Jag har inte hunnit blogga så mycket idag eftersom jag bestämde mig för en bloggfri dag nu när kussarna kommer.
Så jag och jessica har varit och skämt bort våra vovvar i olika djur affärer, jag köpte lite godis och en leksak , J köpte koppel, halsband, skötsel sätt och godis.
Vi har haft det jätte mysigt, och eftersom vi kanske träffas 2 gånger om året är det kul, och Xavi åkte buss för första gången idag och de gick fet bra ;)
hahah.

Jag vill tacka Mathilda - http://thejuicydetails.blogg.se/
för det godis hon skickade till mig, tusen tack, as coolt att få en personlig hälsning och godis av sin absoluta favorit bloggerska. THATS COOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Har lixom inte hunnit med så mycket mer, massa mys med vovvar. Det räcker för en lyckad dag.
och nu tänker jag forsätta mig bloggfria dag/kväll. SMELL YOU TOMORROW!




                                                                                                        

Kommentarer
Postat av: mathilda

haha sötnos:) klart man delar med sig!!!

2010-07-13 @ 22:27:41
URL: http://thejuicydetails.blogg.se/

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0