update - JAG ÄR MED I COOLASTE TÄVLINGEN!

JAPPSIJAPPSI!

Har kollat på dessa skor innan och tänkt klicka hem dom men har alltid ångrat mig i sista sekund, så går jag in på en av favorit bloggarna och hittar denna bilden:


(bilden lånad från: www.lindablom.se)

OCH JAG FLÖG I TAKET OFC ATT JAG ÄR MED NÄR JAG KAN VINNA DESSA SKOR SOM JAG KOLLAT EFTER LÄNGE NOG:
"Funny night" By Kenza

VISST ÄR DOM SNYGGA ???????????????????????
NU HÅLLER JAG ALLA MINA TUMMAR OCH TÅR FÖR ATT JAG VINNER, HOPPAS HOPPAS HOPPAS, SKULLE BÖRJA GRÅTA AV LYCKA JAG SKOJAR INTE !

FÖR ATT VARA MED I TÄVLINGEN KLICKA HÄR: VA MED OCH TÄVLA I DEN COOLASTE TÄVLINGEN EVER!


                                                                                                               

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0