update - Inköpslista

Jag måste ha lite grejer och detta är vad jag behöver:


3-4 tavel ramar (stora) och möjligt vis 2 lite mindre, till en speciell sak som jag inte tänker avslöja nu, och till tidningsartiklar.(EM 2008 m.m)


2 kartonger jordgubbar,

Planscher på Fernando, jag  har två eller tre eller fyra , (mega stora) men man kan inte ha för många :) så de är dax att skaffa fler,


läppglans eller läppbalsam , gärna i en gullig förpackning.

DET SOM ÄR VIKTIGAST ÄR TAVELRAMARNA OCH JORDGUBBARNA!
jag har fan väntat i två år på att få en tavelram till mina planscher nu får de fan vara nog!!!


                                                                                                           

Kommentarer
Postat av: simone

Sött läppglans :D

2010-07-07 @ 15:53:28
URL: http://fattybom.se

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0