update - Funderar på...

... Att göra en hund blogg ? Där jag bloggar om Xavi?
Alltså typ en hunddagbok fast i blogg form, men då finns två proglem:

1.  Jag har inget lämpligt namn.
2. Ingen kan göra en design.

Om du kan hjälpa mig med dessa två vore de guld värt, skriv namn förslag och om du vet någon eller om du själv gör designs till bloggar helst gratis men det funkar men max 40 :- ! MAX
För hel bakgrund och header, koder och sånt kan jag fixa själv.
Men är du intresserad ? Skicka ett mail: [email protected]
eller skriv en kommentar, det känns som att jag ber om hjälp 50 gånger men ingen hjälper mig. :/
hoppas på hjälp denna gången....


oj jusrte bloggfri dag var det ju.



                                                                                                          

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Alltid svårt att komma på nya namn sådär :P

2010-07-14 @ 09:58:33
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0