update - Frågor & Svar

INFO: Denna gången täkner jag göra lite anorlunda , jag tänker inte skriva vem som ställde frågan och kommer inte dela in dom i kategorier som sist, så ja tar frågorna huller om buller, för dom som ställt frågorna vet ju vilken fråga som är deras.




Vilket klass börjar du till hösten?
Sv: Jag börjar 8:an.

Vilket är ditt favorit ämne i skolan?
Sv: SO(samhällskunskap) & Spanska.

Kommer du sakna VM ?
Sv: Absolut ! Gör det redan , man blir lite ledsen när man ställt in sej på att åka hem och se en VM match så är de inget VM på tv. Det är lite surt.

Är du sommar eller vinter människa ?
Sv: Helt klart SOMMAR !

Finns det något "konstigt" djur du tycker om?
Sv: Jag tycker sniglar är ganska söta faktiskt.


Om inte Spanien vunnit VM , vilket land hade du tyckt va värdiga vinnare annars?
Sv: Nu är det ju så (som ni redan vet) att Spanien ligger riktigt varmt om hjärtat , så denna var svår.... England tror jag. Japp England.

Vilket är ditt favorit godis?
Sv: SURT

Vad är det bästa med sommaren?
Sv: Jordgubbar , Bada , Sola & att vara ute.

Finns det något du vill göra men kanske aldrig kommer få göra ?
Sv: Oja, det finns det allt. Jag vill åka och se Liverpool spela, det kommer garranterat aldrig att hände, tyvärr.

Vad vil du ha för bil när du får körkort?
Sv: En BMW Z3 eller en lime grön bubbla(utan tak)

Vilken hårfärg vill du ha?
Sv: Min naturliga eller naturligt mörkt.

Vilket är ditt lycko nummer?
Sv: 13 & 20

Är du rädd för åska?
Sv: Nej, jag tycker det är mysigt.
Sen är ju blixtrarna otroligt vackra.


Vart vill du bo när du blir stor?
Sv: Spanien,

Vad hände med ditt "kreativa skapande" ?
Sv: Hahaha, jag började ju för några dagar sedan ? Men jag blev klar i går så jag slänger upp lite bilder senare eller i morgon.

Har du någon favorit paj?
Sv: Pappas hallon smulpaj är UNDERBAR! sen funkar det att byta ut hallonen mot jordgubbar.

Gillar du Tacos?
Sv: Nja... har lixom förätit mig på de, ett tag var tacos det värsta jag visste och det håller på att bli det nu me eftersom de serveras så ofta.

Vad föredrar du : Jordgubbar eller melon?
Sv: Helt klart jordubbar, men melon är oxå gott, men jordgummor knäcker allt.

Vilka är dina 5 favorit låtar just nu?
Sv: If i had you - Adam Lambert, Engel - Rasmus Seebach, Waka Waka - Shakira, Airplanes - B.o.B, Princess - Jaykay.

Har du något favorit spel?
Sv: The Sims , ofc. gillar oxå att spela Wii,

Vilka bloggar läser du?
Sv: Dom är många , men här är några exempel bland favoriterna:
http://emmyni.blogg.se/
http://thejuicydetails.blogg.se/
http://paulinabladh.blogg.se/
http://isabelles.nu/
http://alexas.blogg.se/
http://lindablom.se/
http://paow.se/

Har du alltid bott där du bor nu?
Sv: Nej, jag har bott på tre olika platser.

Vilken är din favorit kroppsdel ?
Sv: hmm.... svårt att säga, ögonen tror jag.

Vad jobbar din pappa med ?
Sv: Trädgårds mästare på Liseberg

Hur gammal är Lucaz ?
Sv: Han fyllde 8 för 2 månader sedan.

Vilket land kommer din favorit jordgubbar i från?
Sv: Svergie har goda jordgubbar rätt tid på året annars dom spanska som är goda lite längre en dom svenska.

Ska du gå kurser med Xavi ?
Sv: Jajamen, valpkurs som startar på Tisdag och sen agillity.

Hur kom du/ni på namnet Xavi ?
Sv: han skulle heta Torres först, men det passade lixom inte, då funderade pappa på Drogba men det var för fult, så funderade jag ett tag och kom pch tänka på Xavi Hernandéz helt plötsligt och då fick det bli Xavi så han är döpt  efter den spanske fotbolls spelaren Xavi Hernandéz.


Kan du berätta tre saker vi inte visste om Xavi?
Sv: Han älskar Ramlösa Mango , han har fläckiga trampdynor och han skäller i sömnen.

Vilken är din favorit bok?
Sv: Twilight Serien.

Vilken är din favorit film?
Sv: Hajen och 17 again.

Hur många är ni i eran familj?
Sv: 6 pers. och 2 djur.

Vad har du för mobil?
Sv: En SonyEricsson w595, vit med blommönster.

Vad är din favorit mat?
Sv: Thaimat !!!!!!

Vilka serier/program följer du på tv?
Sv: ONE TREE HILL och kollar på So you think you can dance dom gamla säsongerna på morgonen sen kollar jag Desperate Housewives oxå dom gamla säsongerna som går på 5an under dagen och kollar även Ellen Degeneres show i bland. Finns inte så mycket att göra när vovven sover då kollar man på tv.

Vad är det du gillar hos F.Torres ?
Sv: ALLT!


Vilken är favorit dagen & varför?
Sv: Jag gillar Fredag & Lördag som dom flästa, för att det är avkoplande dagar men vet att man är ledig.

Är du team Jacob eller team Edward?
Sv: inget av de egentligen, eller det är svårt att välja, i böckerna ofc team Edward men i filmerna team Jacob så "team Jacoward"

Vem är favoriten i OTH ?
Sv: Brooke & Nathan.

Har du pojkvän, och i såfall vad heter han och hur gammal är han?
Sv: Har ingen tyävrr, namlös och ålderslös.

Vem är bäst: Xavi Hernandéz eller David Villa ?
Sv: Jag personligen gillar ju Villa bättre,
men Xavi är passningskung och Villa är skyttekung så båda delar väl den kategorin bra/bäst.

Hur kom de sej att du började gilla Fernando Torres?
Sv: HAHAH denna frågan får jag i VARJE frågestund, jag snacka grymt mycket skit om hur dålig han var och hur ful han var i början , (vilken jag skäms över idag) sen började jag kolla mer på Spaniens matcher och blev mer och mer kär i honom, för just dessa saker som jag smutskastat honom för, för att han var grymt bra och otroligt otroligt vacker. Så i dag tar jag tillbaka allt dåligt jag sagt om honom.

Vad tycker du om Torres insatser i VM ?
Sv: Inte dom bästa, verkligen inte. Han har inte spelat bra alls, grymt besviken. Och för att komma med en dålig ursäkt: han har dragits med en skadodylld säsong.
det har nog ett finger med i spelet och han sa själv att han inte är i tipptopp form fysiskt.

Vad heter Fernandos dotter och flickvän /fru?
Sv: Nora heter dottern som den 8:de juli fyllde 1 år.
och hans fru heter Olalla.



Vilken är din favorit saft?
Sv: Lingon , absolut. Helt kär i den saften, för er som vill testa finns den att köpa på IKEA för 22:-

Varför började du blogga?
Sv: för att skriva av mig lite.

Snyggaste kill&tjej kändis?
Sv: Alla vet nog svaren på första ketegorin hihi.
Kille/ar: FERNANDO TORRES , James Lafferty & Zac Efron
Tjej/er: Sophia Bush, Shakira, & Cameron Diaz.

Vad tycker du om TokioHotel ?
Sv: Jag tycker inget speciellt, eftersom jag knappt hört dom. Men det lilla jag hört: Kasst.

Vad vill du förmedla genom att blogga?
Sv: Antagligen mitt otroligt tråkiga liv.

Kan du läsa och följa min blogg?
Sv: Nej & nej, ett sjukt dåligt sätt att göra reklam för sin blogg.

Vad är dina intressen, håller du t.e.x på med någon sport?
Sv: Intresserna står i info rutan till höger om bloggen. Nej det gör jag inte tyvärr, vill kunna dansa för det verkar så otroligt roligt.

Vad fick dej att börja blogga?
Sv: Jag vet inte riktigt, som jag sa innan ville ha någon stans att skriva av mig.

Har du någon favorit artist/grupp?
Sv: Lady Gaga, Rasmus Seebach, Shakira,  m.fl.

Tycker du rätt låt vann Eurovision Song Contest?
Sv: Kan tyvärr inte yttra mig om de eftersom jag satt på båten påväg till Tallinn när finalen avgjordes så jag hörde inga andra bidrag men låten som vann var helt ok.

Vad dricker du helst apelsin juice eller äpple juice?
Sv: Apelsin, gilalr inte äpple.

Är du envis och står till 110% för det du tycker eller kan du ändra åsikt pga. flera har annan åsikt i din omgivnign?
Sv: Jag är envis som en gammal åsna och står oftast till 110% för vad jag tycker, det beror lite på vad de är man behöver vara envis för.

Om du fick resa vart du ville om en vecka, vart skulle du åka?
Sv: Spanien eller Tahiti

Vilken är favorit skådisen?
Sv: Zac Efron


Ska du resa någonstans i sommar?
Sv: Nix , men jag önskar att jag skulle.

Vad äter du helst?
Sv: Thai mat och jordgubbar.

Vilken parfym använder du?
Sv: "Think Bubbly" heter den.

Vad för sorts killar faller du för?
Sv: Snälla, omtänksamma , roliga typ.

Hur ser drömkillen ut?
Sv: Torres ? HAHAHA ne men,
Brunt/svart hår, i dont like blondies. Blåa ögon eller bruna gillar inte gröna. fin kropp och lång.

Hur ofta läser du?
Sv: Så ofta jag kan.

Har du syskon?
Sv: Japp 3 st.

Varför valde du en lagotto?
Sv: De var inte jag som valde det var mamma.
Men jag är otroligt nöjd.

Hur gammal är Xavi?
Sv: 11 veckor idag.

Vad är Xavis kennel namn?
Sv: Marcopolo. (det var inte hela)

Vilken är din favorit färg?
Sv: Ljusa färger som: ljusblå, ljusrosa, ljusgrön, ljusgul och så... speciellt nu på sommaren.

Gillar du svensk fotboll ? och i såfall vilket är favorit laget?
Sv: Nej jag gillar absolut inte svensk fotboll, och två inget .

Vilket är ditt favorit lag i utländska lag?
Sv: Liverpool och Spanska landslaget,



Choklad eller färgglatt godis?
Sv: Surt fortfarande, så färgglatt eftersom choklad inte brukar vara speciellt surt?

Adidas eller Puma?
Sv: Adidas utan tvekan


Blått eller Rött?
Sv: Rött

Några pålitliga vänner eller många kompisar?
Sv: Några pålitliga vänner

Morgon eller kvälls människa?
Sv: Båda... Gillar att sova länge och gå och lägga mig sent, men nu för tiden brukar det bli gå upp tidigt och sova runt 23 så båda.

Mallorca eller Kanarieöarna?
Sv: har inte varit på något av ställerna men nu på tumanhand säger jag Mallorca eftersom de är dit jag vill.




DE VA ALLA HOPPAS DU FICK SAVR PÅ DIN FRÅGA !
hann du inte ställa fråga ? Ställ en fråga till nästa frågestund som kommer. Skicka ett mail och döp ditt mail till: fråga till nästa frågestund så sparar jag din fråga och slänger in den i nösta frågestund eller så skriver du en kommentar så kanske jag svarar i ett inlägg!


                                                                                                              


Kommentarer
Postat av: jen

Jag hoppas verkligen att du svarar på detta! vad köpte du den parfymen och vad kostade den?? :) tacksam för svar!

2010-08-07 @ 11:57:01
URL: http://jen.blogaholic.se

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0