update - en resa hade inte suttit fel

Förr var vi utomlands 1 gång om året varje år, men dom senaste 4 åren har vi inte vart någon stans :/ senast vara Marmaris(Turkiet) för ett ex antal årsedan, och jag saknar att vi komma iväg känslar på flygplatsen eller första doppet i poolen eller när värmen slår emot en när man landar och kliver ur planet eller kliver ur flygplatsen mot bussarna som tar en till hotellet, omg vad jag saknar de.

Det var typ det jag såg fram emot hela året att få åka väg igen ,
Just nu helst vill jag ju till Mallorca eller Grekland.




JAG SAKNAR ATT FÅ ÅKA UTOMLANDS !!!!!!!!!!!!!







                                                                                                            


Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0