update - Cajsa dissar:

LÅNGKLÄNNING !

Finns det något värre i modet just nu ?
det är verkligen en grotesk uppfinning/designad sak, assa jag tycker det är så pinsamt att se på bilder när folk har långklännig, snacka om att skämma ut sig , de är ju inte snygg på någon, den ända gången man kan ha lång klännig är på bröllop och galaprämierer INTE TILL VARDAGS!
Hur tänker folk när dom tar på sig en lång klänning?



                                                Vad tycker ni om dessa ?
                                                      Hiss eller diss?

jag ger dom en fet diss.

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0