Vem gör modell jobbet bäst ?

Armani har nyligen bytt modell(er) för sina underkläder!
David & Victoria Beckham har byts ut mot: CRISTIANO RONALDO & MEGAN FOX !

vem gör modell jobbet bäst(killarna) ?

Cristiano :







Eller

David :










Det snackas väldigt mycket om att Cristiano är för spänd och att Davids magmuskler är för "fattiga" för att få has som modell mage !
Jag vet inte riktigt vem jag tycker gör jobbet bäst.
Jag tycker personligen att David är snyggare än Cristiano men Cristiano har snyggare kropp !
Så det blir väll lika , jag tycker oxå att Ronaldo ser allt för spänd ut, det ser ut som att han inte alls trivs med det han gör !


 
                                            Vem är snyggast !?

Kommentarer
Postat av: Donja

David är mycket bättre som modell...

Det ser inte lika påklistrat ut och han ser ut att vara mer bekväm :)

2010-01-24 @ 19:59:11
URL: http://sweerch.blogg.se/
Postat av: Cajsa

Svar till Donja:



aah, det är ju de jag menar Ronaldo ser helt spänd och vettskrämd ut :O

& david har jävligt tajt kropp för att vara åt det ganska mycket äldre hållet än Ronaldo!

2010-01-24 @ 20:47:28

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0