Utgång !

Har suttit och väntat i 2 timmar på att vi ska gå ut och gå jag och Ottan!
Andledningen till att  vi inte gått än är för att jag väntar på maten . Och en tv-serie var tydligen viktigare än maten . Och sen säger dom att jag inte ska gå ut när det är mörkt. Jamen gör mat tidigare då så slipper jag gå ut när det är mörkt sltnosar små!
ååh sånt här gör mig så jävla irriterad !

Jag hade äntlogen fått långa naglar och slutat bita på dom! Och så går alla av !!! Jävla skiiit!
Detta året börjar inte bra ! Jag har ont i bröstkorgen så jävla irriterad är jag på allt och alla !
Jag har aldrig känt av min ilska så som det känns !

Jag har nog vaknat på fel sida av sängen idag! Men jag är inte arg så det syns, utan innuti och det ger mig huvudvärk !
Och så allt detta: Sluta Cajsa, gör inte så , sluta Cajsa hit och sluta Cajsa dit ! håll käften någon jävla gång !!

assa ursäkta mitt språk men ni ser ju hur arg jag känner mig. Och jag vill inte ta ut detta i ord så då tar jag ut det i skrift i stället !
Åååh mitt huvud, det gör skiiit ont ! :'(
Men det blir nog bättre när jag kommer ut i luften. Den kalla luften !


alla äkliga fyllesvin äter pizza idag !

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0