Tyvärr lite försenat :(


Jag i vinter solen !!


HAHAHAHA! En av plancherna i skolan, =)


Älskar dej gumman <3


ChjärtaR


So lektionen innan vi gick och åt thai mat !


Skål skål (:


Donja & sin Tofu (:
 <3


Rovia <3


Mat mat mat (: gott som fan ;)


Lingon dricka (:


HAHAHAHA inga komentarer !
En galen thai !
Tro det eller ej, men jag kan faktiskt äta med thai/kina pinnar *ler stolt*


Aww ! så söta e dom!


Donja tog lift !
av en gubbe som satt fast ;)


även jag fick sitta på hans axlar ! ;)


HAHAHAHAHAHAHAHAH !
KAN MISSTOLKAS ;)


en liten hejdå puss !
kolla gubbens min, han ser helt skräck slagen ut ;)
(nej jag nuddar inte hans kind med mina läppar, ÄKLIGT kallas det ;))




                                        puss vi hörs när vi hörs !

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0