SOPPA PÄLSINDUSTRIN !

Djurplågeri är det värsta som finns !
Absolut det värsta! Ändå är det så himmla "inne" att ha päls vantar, päls mössa , päls jacka , päls krage , päls hit oh päls dit !
Är det ingen som har tänkt på att se situationen i från djurens ögon ?
Skulle ni slaka en människa för att ni vill ha skinnet på er och äta köttet? Nej det låter vidrigt i våra öron ! Varför ska vi då slakta kaniner , hundar & varg(m.fl.) för deras päls och kött ?!

Päls mössan är ett av dom föremål i päls som är jätte inne just nu ! päls mössa är skit snyggt! det kan jag hålla med om ! Men när man får veta att pälsen är äkta och vart den suttit och hur den blivit mössa är den inte lika snygg längre !!


Djuren far illa för att vi vill ha snygga och trändiga kläder !
Det krävs 70 minkar för att göra en ÄNDA jacka ! 70 st det är ett orimligt tal i mina öron med tanke på hur många minkjackor det görs världen över ! KATASTROF !


Känsliga tittare VARNAS! VARNING LÄSKIGA BILDER !




Detta är det som blir över efter dom tillverkat din jacka!


Är detta okej ?
ABSOLUT INTE !

Ska världen se ut så här?
Nej det ska det inte, för det är inte okej för 5 öre !


Detta är din Canada Goose !

Skulle du vilja se dessa djur ligga döda på marken medans du har deras päls på dej ?

Mössa,
krävs mer än en kanin för att få en mössa!


Jacka,


kan du tänka dej att dessa sötnosar en dag kankse ligger där utan päls ? Och att en fet äcklig kärring går runt med deras päls på sig för att hålla sig varm?



Jag kommer ALRDIG mer att ta på mig en äckta päls om det så är öronmuffar ! jag tänker aldrig aldrig mer ta på mig en äkta päls , tänker inte ens röra den!
Det är vidrigt ! Hur man människor kallblodat gå och ha ihjäl ett så vackert djur bara för pälsens skull?
En vacker dag kommer  det att slå tillbax på er !
Jag skriver detta & vissar dessa hemska bilder för att ni ska förstå hur allvarligt detta är !
Förstår ni nu vart eran pälsmössa suttit och hur jävla äckligt det är med äkta päls ?

ERA DUMMA JÄVLA IDIOTER!
SKAFFA ER ETT RIKTIGT JOBB I STÄLLET FÖR ATT GÖRA DJUREN ILLA ! ATT NI INTE SKÄMS ERA SVIN !
SÅ JÄVLA UR DUMMA I HUVUDET ÄR NI !
LÅT DJUREN LEVA DOM ÄR INTE FÖDDA FÖR ATT DÖDAS OCH BLI PÄLSAR !

ERA ÄCKLIGA AS !


                    


Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0