Morgonen 4 Januari 2010 :

God morgon bloggen ! (:
Sovit gott ?
Själv har jag sovit helt okej ! Men massa konstiga drömmar! Jag drömde att vi hittade en labrador/flat i frölunda torg och tog med oss den hem , sen hade vi bävrar under soffan, som varje sekund som gick blev dom längre och vitare! Som ormar typ.
Sen drömde jag att jag var på maxi och skulle handla och ta ut pengar så började automaten spotta ut 500 lappar !(lyckans dag!)

Vad betyder sånna här drömmar ?
Finns det något veteskapligt bevisat på vad drömma betyder ?
Jag har hört att om man drömmer att man själv eller någon nära anhörig dör, så kommer det hönda den personen någon gott.  Asså typ raka motsatsen till att dö !
Drömma är skumma saker !
Man kan drömma precis vad som helst !
Och vad är det som får oss att drömma ?
Oftast när man drömt en mardröm vaknar man och tror att det hänt ?! Varför är det så?
Människokroppen borde väll kunna styra mellan dröm och verklighet ?

Aja över till dagen:

Idag ska jag städa , duscha och göra iordning här hemma för kl. 15.17 kommer Jessica med tåget från Sollefteå!
Jätte roligt ska det bli ! Vi ska gå på stan , bio , universeum och lite annat skoj !
Haha, vi har längtat sen i september/oktober? på att 4 januari skall komma !
ååh, det ska bli så roligt !!!!

Nej nu måste jag duscha och fixa mig !
vi hörs senare !



           
                                                             Puss !


Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0