Mitt i pausen !

Ja ! Mitt i pausen av Starwars: klonerna anfaller
Eller vad fan hete den ?
Jag är inget starwars fan så jag håller inte koll på namnet!

I morgon kommer systrarna 2 på midda och skall byta julklappar med oss !
Det ska blir roligt !
Första gången båda kommer samtidigt !!
Ni är väldigt dåliga på att komma och hälsa på!
Okej, jag vet, ni har mycket med jobb och sånt ! Så det gör inget !
Det löser sig!(taget från mediamarkts reklamfilm!)



Duva är ett skummt djur !


Denna e riktigt sööt :)


nu är det nyheter sen är det film igen !
kanske inte hinner blogga innan filmen är slut !!

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0