Lördagen den 23/1 klockan: 23:38

Ja det var exakt var klockan var när jag började skriva på detta inlägget !
nästan 20 i tolv.
Jag vet inte riktigt om det kommer stå en annan tid på inlägget när jag publicerar det !
Det brukar bli så i tid och datum rutan. Det brukar komma tid efter uppläggning av publiceringen.
Men då har ni både tiden då jag började skriva och när jag avslutade det !

Ooh nu är klockan 23:40 om någon undrar ;)
Skoja lite bara !
Nej jag skoja inte för klockan är 23:40!
Hahaha ! nu blev det rörigt !

Har nyss haft ett låångt samtal med Jasse, min lilla fina Jasmina ! <3
Saknar dej otrolig mycket! Bara så du är medveten om det !
Hon ringe och jag hörde att mobilen vibrerade men kunde inte hita mobil fan så fick gå runt och leta så ringde hon igen och då hittade jag den.
Så pratade vi lite om igår och livet i allmänhet och hur vi har det och så.

Jag är väldigt känslig så om n¨gon undrar vad som hände igår så har ni förklaringen där: Jag blir jätte lätt ledsen och knäckt av minsta lilla tyvärr !
Och det skulle jag behöva träna bort jag kommer inte kunna leva ett normalt liv annars !

Men OMG NEEEEEEEJJJJJ!!!!!
Mitt tangentbord håller på att gå sönder :O Vissa tangenter är helt efterblivna ;O dom går inte att trycka på :O
Som denna: ;/, , capslook och ALT GR  eller vad fan det står på  den , dom måste man ta i skit hårt för att dom ska gå att tycka på ;O och ibland låser sig mellan slaget oxå ;S
kanske borde byta tangentbord och INTE spilla massa julmust och skit över det !

tangentbord för blondiner :)
Det skulle passa mig perfekt!
Ett rosa och med förklaring till varje tangent !


Skulle även kunna tänka mig detta !
Eftersom det också är rosa :)
OMG ! En sån data mus hade jag förut (som på bilden) men den tryckte jag också in klicknappen på :( Så den pajade ! Så då fick jag ta en ny och nu får jag måla klickknapparna med nagellack om dom ska se roliga ut :(

Även dessa ligger högt uppe på vill ha listan till datorn/skrivbordet:




Vad tycks ?
Skulle du inte oxå vilja ha bling bling datamus eller bling blign miniräknare/tejprulle/häftapparat ?
Det hade varit fet najs !




                                     Hur ser din utrustning till datorn ut ?

Kommentarer
Postat av: Hanna

yaay, jag har exakt en sån rosa datamus och minna har allt det där andra med strass, dom är grymt fina :)

2010-01-24 @ 11:01:15
URL: http://hahosis.blogg.se/
Postat av: Cajsa

Svar till Hanna:



iknow :)

Jag vet att minna har dom jag såg det på hennes blogg ! Jag är skit avis ! Vart har hon köpt dom (A) ?

2010-01-24 @ 12:27:43

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0