jag gillar att smyg filma ! (:


Förlåt för väldigt dåligt ljus, men vi var ute !
Mamma gillar inte att jag filmar henne, :) så då gjorde jag det utan att hon såg eller snarare märkte det, men var tvungen att säga det för hon kollade på min som om jag vore helt slut i huvudet ;P
Jag ville se på bilfäljarna för att pappa råkat köra sönder dom, (pga. ilska ) och den ilskan kan bara killar ha ! Så jag ville se, men mamma ville inte gå med tillbax !
Bjuder på denna! medans ni kollar på denna lilla video så tar jag en snabb dusch !



                                                        Pöss !
                                           (ooh, det var något nytt)

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0