I have a make-up wish!

 
  

   

 
   



 

 





  






och rengöring såklart:


Jag har blivit mer och mer intresserad av smink på senaste ! Det ända jag gör är typ kollar sminkvideos på youtube !
Och kollar olika märken och sånt !
Skulle varit jätte kul om man vann ett presentkort på typ kicks för 10.000 :-
Så som dom hade en tävling på Thevoice ´shopptillyadropp eller vad kallade dom det?
Där vinnaren fick 100.000 att handla för i forum  nacka i sthlm.
1 timme på sig att bränna 100.000!
Det hade varit roligt och vinna en sånn tävling för att kunna köpa allt det smink man ville ha!
Gud mina smink drömmar !




                                              "Vilket smink använder du ?"

                                                                Kyss !



Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0