Hjälp mig med bloggdesignen ?

Hej hopp på er alla där ute !

Jag vet att jag kanske inte borde blogga eftersom blogg.se är hel trögt *suck*
Men men, bloggen behövs skötas även fast blogg.se kronglar.

ja nu åter till det jag skulle skriva !
Det är alltid så , när jag går in för att blogga för EN sak så blir det automatiskt 300.000 olika helt totalt ointressanta saker till!
Ja ni ser ju?

Nej över till det som var menat att skrivas:

Det är så att jag är DÖDSTRÖTT på min blogg design *suck* och skulle mer än gärna vilja ha en ny!
Men det finns ett litet problem, det är mämligen så att lilla Cajsa är jätte oteknisk och vet inte hur man gör !
Eller snarare jag är så urbonta korkad när det gäller program på datorn !
Och nu kommer ni in i bilden och kan bli blogghjältar !
Vill någon av er kära blogg läsare göra en hel blogg design till mig (obs!! kunnig i photoshop är ett måste!)
Jag skulle bli huper lycklig om någon kunde sätta sej på en grå och regnig dag och koncentrera sig på min lilla blogg design efter mina önske mål!
Finns det någon ängel där ute som har lust att göra detta för en otekniskt bloggare som jag ?
Om det är så kan jag slänga åt dej en slant för besväret! (endast om designen blir HELT enligt mina tycken!)
Jag kommer oxå att säga om jag tycker att något skall ändras eller om det är fel färger och sånt !
OCh då måste du ändra på det !

Så här går det till:
1. Du mailar mig ([email protected]) om att du är villig att hjälpa mig!
2. Du får ett svar med bilder, färger, typsnitt, förslag på mönster m.m!
3. Du sätter igång med arbetet och visar mig i steg det du gör och jag säger om jag gillar det eller inte !
4. När designen är helt klar! bekriver du hur och vart jag skall lägga in koderna!
5. Är jag helt nöjd, får du en slant för jobbet !
6. KLART! och du hamnar med i kategorin : blogghjältar och får en länk till din blogg/bilddagbok/facebook/myspace !

Finns det någon med hjärta av guld som kan tänka sej ta detta jobbet ?!
Skulle varit så jävla snällt  om någon ville göra detta för mig!
ÅÅ! Jag skulle verkligen behöva denna hjälpen !
Så är du kunnig i photoshop och kan photoshop riktigt bra ! Ta då chansen och visa dina kunskaper ! 


                           



                                                             Är du intresserad ?
                                                                     Maila då:

                                                      [email protected]

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0