Godmorgon på er alla !

En stor fet godmorgon får ni av mig !
Visst är jag snäll !?
Kanske inte kan säga godmorgon eftersom klockan är efter 12. och då börjar dagen ! Eller vad man väljer att kalla det !
Idag väntar massa skoj med tjejerna i ÅBY !
Längtar verkligen.  Vi ska äta god mat som vi lagar jälva sånna stjärnkockar som vi är !
Sen blir det film tittande med godis och chips och massa dricka !
Nördar & tjockisar är Vi oxå ;)
Hahaha skojja nej men dom finaste tjejerna någonsinn är vi !

Nu ska jag ta mitt en snabbis dusch , vill inte lukta usch !


Ha en bra dag ! vet inte om jag hinner blogga innan jag drar men vi får se.
Och om vi inte hörs så hörs vi hemmifrån Donja omm hennes internet funkar, f¨ör både hennes internet och hemtelefon har KRASCHAT ! så vi får se hur det blir med den saken !
Men vänta er mycket bilder och mycket helt sjuka videos som kommer upp när jag är hemma igen runt 7 kanske ?


                                HA DET GÖTT VI HÖRS NÄR VI HÖRS !


Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0