Gizmo min (lilla) bäbis !

Shoona på er alla !

Hur står det till ?
HAHAHA, det där var inte riktigt Cajsa Style ! ;)
Okej hur är läget,?
det var bättre !
Jag är lite små trött, det är inte så konstigt !
Jag & Gizmo har brottats som fan ;) as kul, längtar tills Xavi kommer så jag kan brottas med honom oxå !
Gizmo har blivit något FRUKTANSVÄRT stor :O
Så himmla go är han <3
fast han hoppar och slickar en i ansiktet hela tiden (- poäng där Michael !)
& han är väldigt understimulerad eller vad det heter och stavas!
Han får liksom inga arbetsuppgifter jag menar han är en bodercollie, han behöver få valla och ha hjärn jympa hela tiden för att han inte ska må dåligt.
Och det blev precis som jag förutsagt det blev den reaktionen: OMG ! Gizmo min lilla bäbis vad stor du blivit !
Jag skrev det i min förra blogg, att vi vart där nere i Skåne i 3 dagar i Sommras(augusti)
Och när jag kom hem sa jag att jag kommer känna exakt så. Och så var det!
Har verkligen saknat honom jätte jätte mycket !
Tråkigt bara att farbror inte lämnade honom hos mig när han och Roffe åkte in till stan mer än halva dagen, då kunde vi fått ha lite mer tid tillsammans :(
Men men, i morgon åker dom hem :(
Och det tar väll ett tag innan vi ses igen, dom skulle komma till våren , när Xavi kommit och då skulle vi träffas igen sen skulle dom komma till sommaren och gå på Liseberg oxå . Så får vi väll åka ner till dom och latja lite i Höör !

Lite bilder från sist vi var i Höör:

Lille Gizmo (som inte alls är så liten längre) & Lucaz.


Sjön, som var fullt aljblommad när vi kom dit! Den var helt grön grummlig, så det fick bli 3 dagar i poolen i stället (:

Lill bäbben !<3


Lucaz goes bubbel pool ?


OMG  jag ser fuktansvärt sliten ut :O
Det kanske inte var så konstigt, fick sova på en 3 cm tjock madrass, med 7000000000 flugor, och två dagar som vi tillbringade med godis och bad i poolen så det var inte så konstigt att man var trött, sen var det typ 35 grader hela dagarna och vi drack sämst med vatten så man var helt uttorkad :O


ehm ?


Vacker vovve i sommar morgon solen !


Vill vissa er alla bilder som vi tog, men dom tar sån tid att ladda upp :(
Fast ni vill väll se bilderna från idag också ?
Alltså bilderna på Gizmo, man ser verkligen hur han förändrats :O
Till den stora vackra hanhunden :)
ÄLSKAR DEJ GUBBEN !

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0