Förlåt ännu en gång för urusel uppdate !



Jag skäms !

Jag har inte varit någon speciellt bra "bloggerska" dom senaste dagarna eller hur?
Om man äns kan kalla mig bloggerska det vet jag inte riktigt.
Men jag har inte haft tillgång till bloggen eftersom jag har haft Jessica från Solle här. Vilket har varit jätte roligt !
Och när det är folk här så får bloggen lida.
Och jag lovar att det ska aldrig hända igen ! ALDRIG !

Nu kan ni få en liten kort tillbaka blick i mina 3 dagar jag inte betet mig som folk (mot er i bloggen vill säga!)
Måndag: Hämtade Jessica kl. 15:17 på Central stationen ! Sen åkte vi hem till oss ! Och åt mat, sen gick vi ut och träffade: Rovia & Jasmina. Som bara gick och snackade med varandra och inte med varken mig eller Jessica ! Men men. Sen gick vi och köpte dricka & popcorn och satte oss och kollade på Kyng fu panda !
Sen somnade vi ganska tidigt runt halv 11 - 11.

Tisdag: Stan vid 1 tiden. Vi hämtade ut biljetterna till bion sen gick vi till kungsgatan & nordstan. och kollade lite i affärer. Jag köpte det ni fick bild på ! Jessica köpte: en tröja & en skinnjacka ! Har jag glömmt nått ?
Sen åkte vi hem. Vi åt middag (biff & ungsrostade grönsaker) 
Sen Vi köpte dricka & popcorn(igen) Och kollade på film , denna gången på "HAJEN/JAWS!"
En riktigt bra thriller ! Efter som vissa av oss älskar hajar *host* så var den extra bra. Men jag måste på peka den var RIKTIGT äcklig på sina ställen !
Betyg: 8/10
 

Onsadag:
Vaknade runt halv 11 ? Åt frukost , och fixade oss för ännu en dag på stan. Universeum var vårt första stopp !
Lika roligt varje gång. Fast i går var det extra roligt. Vi fick se på haj matningen ! Vilket var riktigt coolt eftersom hajar ligger av ett stort intresse från min sida.  Så vi fick stanna 1,5 timmar extra för att se på när djurskötarna stack åt hajarna Herman (sandtiger haj) Amanda (sebrahaj) Tony(kommer inte i håg vilken sort) Sågkrater (sågfisk) & dom små söta revhajarna som tyvärr simmade runt där utan namn fisk som dom fick och äta och alltid får och äta. ! Det var riktigt coolt ! Och så fick man massa info om hajar av en av djurskötarna under tiden som man fick se på när hajarna åt.
Sen åkte vi hem för att äta middag.  Vi satte oss vid datorn en stund medans vi väntade på att klockan skulle ticka mot 17:30.
När klockan var 16:35 åkte vi in mot stan ännu en gång. Där var stoppet Biopalatset på grönsakstorget.

Och filmen vi såg var:
Så jävla bra ! Har aldrig varit med om bättre film! Filmen får i betyg: 100/10 assa det går inte att beskriva i ord hur bra den var ! Jag har aldrig varit så inne i en film som jag var i denna ! Lätt 2000-talets bästa film !
Om inte det var den bästa filmen genom tiderna ! Har aldrig, aldrig varit med om bättre film !
Den ska jag se igen och så fort den kommer ut på DVD SKA jag ha den! inget snack om saken !
Aaa ! jag dör så bra var den !
Lätt min favorit film ! Gud ! Hoppas dom gör fortsättningar på den !
Så fort skolan börjar ska jag fanemej samla ihop ett gäng och gå och se den !
Vem hänger på? ;)



Likheter finns !



Hihi, man måste ju på peka att Jake är jävligt snygg både som människa & avatar ;)

Torsdag/idag: Vaknade första gången kl. 08:51 , gick på toa sen tyckte vi att det var lite tidigt för att gå upp redan, så då somnade vi om och vaknade 09:58. Satte oss och snackade lite och höll på med mobilerna.
Sen gick vi upp och åt frukost. Så ringde mamma ner till Maricas Salong på mölndals bro och beställde tid för Jessica ville ta hål i öronen , så då åkte vi ner dit och gjorde det. Dit ska jag aldrig gå igen ! Pga. mycket dåligt bemötande !!
Och sen JÄVLIGT dyrt 290 kr för två hål ! KATASTROF !
Sen åkte vi hem satte oss 20 minuter vid datorn & sen var det inte långt kvar tills tåget lämnade centralen igen.


Så nu sitter jag här, mätt & belåten !
Haha så nu fick ni veta allt som jag & Jessica haft för oss under dessa 3 dagarna som jag inte uppdaterat !


 
                                                           Puss!
                                                     Vi hörs senare !

Kommentarer
Postat av: Hanna

ni skulle gjort det på Cayenne hårstudio eller kliptt&skuret, grymt snäll personal, hihihihihi blev tp tvärlycklig för jag fick varm choklad av dom medans jag vänta på minna när hon gjorde sina naglar, haha :P

2010-01-07 @ 16:55:16
URL: http://hahosis.blogg.se/
Postat av: Donja

2010-01-07 @ 18:59:05
URL: http://sweerch.blogg.se/
Postat av: Donja

290 kr för att ta hål i öronen är inte jätte farligt :P

Om man ska ta hål på ett riktigt bra ställe så kostar det ju ca 500 kr. :)

2010-01-07 @ 18:59:54
URL: http://sweerch.blogg.se/
Postat av: jasse

du/ni kunde ju komma och snacka med oss eller hur ? :)

2010-01-07 @ 20:22:39
Postat av: Cajsa

Svar till Hanna:

OOH kunde du inte sagt det innan ;) puss på dej sötnos <3

2010-01-08 @ 21:47:46
Postat av: Cajsa

Svar till Donja:

Men du !

Måste du alltid vara miss. dyr?

Du vet att det finns nått som kallas tänka på ekonomin men det vet ju inte du något om -.-

2010-01-08 @ 21:48:42
Postat av: Cajsa

Svar till JAsse:

Tro mig jag försökte !

2010-01-08 @ 21:49:01
Postat av: jasse

HAAHHAHAAHAHAAHHAA årets skämt

2010-01-08 @ 21:51:26

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0