Ensam hemma då va :)

Ja som sagt, sitter ensam hemma hela kvällen/natten !
mamma & pappa är hos ett par kompisar och "festar" eller vad man ska kalla det ?!
Själv sitter jag hemma ensam och har nyss kollat på Robinsson Karibien !
Min favorit Mikko åkte ut :(
Men han kan ju fortfarande vinna så jag slipper söka reda på en ny favorit !
hihi, någon mer än jag som kollar på robinsson varje lördag kväll kl. 8 ?

I går var det FEST hos Hanna :)
Jätte roligt,
här har vi lite bilder som jag fick av Rovia idag :
VARNING FÖR GRYMT ´SNYGGA BILDER ;)


Jag & Vickiis !


Lite fest folk !


Lägg märke till min grymt snygga min ;)



fr.v. Jag , Simon & Donja (i bakgrunden: Nico & Calle)


Puss på dej min fina lilla Donja :)
Första kvällen jag är längre än dej sug på den *ler stolt*


Hihi, älskar att krama Calle för han är längre än jag(inte många killar som är det!)
Men inte i går kväll för då var jag längre :) För jag hade 9-10 cm klack :)


Finatse bilden på hela kvällen !! Jag lovar er ! Jag är helt kär i bilden :O
förutom att rovia var tvungen att förstöra den med en vit fyrkand i ansiktet !
Kärlek på bilden ! och på er såklart ;) <3


Orginal bilden ;)



Om ni undrar vad jag & Nico & rovia håller på med, så bär vi simon !
Men Calle är sämsta fotografen (sry ;))
Så han fick bara med mig & nico :(


Jag vet vi ser tvär trötta ut !!
Klockan kanske var 21:30 ?
o en viss donja hade dansat 100 år och jag och rovia hade haft de skit jobbigt så vi båda höll på att dö av trött het !

mer bilder kommer när jag förtöver dom från Rovias dator till mitt USB minne !




                                   Puss bitches njut nu av bilderna ;)

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0