Duscha nyss !


Okej jag ska vara ärlig !
Jag däckade i badkaret, vaknade av att jag hade vatten för halva ansiktet och att min mun var full med vatten(ÄKLIGT!)
Låg med huvudet på badkarskanten och gissa om det hade svämmat över med vatten ?
Ohja ! Klart som fan att det hade !
Så det vara bara att torka upp ! :(
Snacka om att vara trött när man somnar i badkaret ! :S
Skolan tar verkligen alla energi ur kroppen !
Tur att musik läraren är sjuk så vi får en timmes extra sovmorgon :):)
GÖTT !!
Jag älskar att sova det är nog det bästa som finns , eller ?



Xavi bäbis ?
Längtar efter dej något fruktansvärt !!
Kan det kanske tänka sigatt bli april ?


     
Nej nu ska jag läsa lite bloggar, kolla mailen & läsa min braiga bok !(14 år till Salu !)
Sen ska jag gå och lägga mig ! Eller ah, vi får se vad klockan blir !
Detta är iaf det sista inlägget idag !
Vi hörs i morgon !


  
                                                       Puss puss bitches !

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0