Då var man vaken igen !

Nu är klockan : 12:14
Och jag har hunnit äta frukost!
Jag vaknade runt 09:06 för att jag behövde gå på toa, sen gick jag in och la mig igen och kunde inte somna om, så då började jag hitta på egna ramsor ! Låter hur flumm som helst, så la jag mig på höger sida istället och då somnade jag som en stock !
Och vaknade igen kl. 11:30 för att mamma satt vid datorn !

Gick och la mig runt 02:20 i natt !?
Mamma och dom var hemma 3 minuter i 2 ! och så borstade jag tänderna och låg och smsa med folk som redan sov (H)
Så jag la ifrån mig mobilen och somnade då var kl 02:20 !
Men idag är man pigg som en mört (eller inte) Lite små trött är jag allt !

I morgon kommer min fina syster Mimmi hit !
Hon flyttar till Australien på Onsdag !!!
   
Tänk er, jag kommer inte få träffa min syster någonting för hon ska bo på amdra sidan jordklotet :O
Kommer sakna henne jätte mycket !!!
Så hon ska komma och säga hej då och sånt i morgon.
                                             
Jag slutar 16:00 i morgon så jag kommer inte träffa henne lika mycket som dom andra, för dom tar ledigt halva dagen men det fick inte jag så jag måste vara i skolan.
Men Mimmi hade sagt att hon skulle komma till skolan och vara med. Men jag tror att hon får vara med Lucaz i stället!
Hade varit roligt att hon kom till oss men jag kommer inte kunna jobba då och jag har redan svårt för att koncentrera mig,!
Men Mimmi ? Du får gärna komma och möta mig om du vill så vi kan gå hem tillsammans ? :)


Aja nu ska jag duscha och fixa mig !



                                          Puss puss vi hörs när vi hörs !

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0