Cajsar har återvänt till drömyrket !

Ja som sagt!
Jag har ett dröm yrke jag har vilja bli sen 4:an - 5:an
Men jag släppte dom drömmarna nästan helt för yrket tatuerare !
Men nu har jag hittat tillbax ! Som turär !
Men kan jag inte bli det ska jag bli tatuerare !
Men jag hoppas på detta yrket ! Jag vill så jävla gärna bli det!

Bilder som ledtråd:









Har ni några gissningar ?!

Haha ! Jo bartender ! Det låter konstigt men jag har velat bli det sen  4:an och nu är mina underbara drömmar tillbax ! Och hoppas att dom kommer stanna här för vill verkligen bli det !!
Hoppas jag lyckas (A)

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0