Cajsa goes bloggdesign fixare !

                                             
                                                  Pratar i telefon med Rovia !

Har oxå ägnat hela kvällen åt att fixa Rovias blogg design , vilket tog 1,5 timme, men det var värt besväret, för den blev riktigt bra ! Skulle nästan säga att den blev bättre än min !! funderar på att göra en svart design ;) Vad tycker ni om det ?
Sen vill jag tacka Donja för hjälpen med bakgrunden i R`s blogg !!
För att komma till bloggarna klickar ni här:
ROVIA 

DONJA

Tjejerna är underbara ! Glöm inte lägga till bloggarna som favoriter och följa dom dagligen och kommentera allt vad du är värd !!!


                        
                                                                    Puss !

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0