Blogg.se *suck*

Ah ! Man blir så himla trött ibland på sånt här !
Jag har försökt hela dagen att blogga, men det funkar till 0,00 %
Varför ?
Är det så mycket trafik eller vad är problemet ?
Aja vad det än är måste det lösas? Nästan hela sverige använder blogg.se och det vore katastrof om blogg.se fick förhinder !
Det går inte att lägga in bilder , det går inte att läsa andra  blogg.se bloggar, och det går nästan inte att puplicera !
Det tog 1,5 timmar för mig att lägga in mitt förra inlägg om mitt drömyrke !
Och så lång tid ska det väll inte behöva ta eller?
Så detta problem måste fixas och det är snart !




                                                              FY PÅ ER BLOGG.SE !

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0