Ännu en skoldag avklarad !

jag suger verkligen på detta med bloggandet ?
Eller vad säger ni ?
Kanske ska sluta ?


HAHAHA jag skojade !

Skolan ursch som vanligt !
Tråkigt, tråkigt och åter tråkigt !
Skolan & vintern får en verkligen att bli deprimerad !
Thihihi !
Jaa ? Vad ska jag säga mer ?
Jag är trött (ingen nyhet!)
Fryser oxå ingen nuhet för det är kallt ute ;)

JAG HAR PENGAR PÅ MOBILEN IGEN ÄNTLIGEN !
eller aah, pengarna spelar ingen roll, snarare JAG HAR KOMPIS IGEN :D

                                               
                                                hunden är grymt söt ;)


Jag är verkligen SÄMST på att spara pengar !
Jag är till och med bättre på att blogga än att spara pengar !
Jag har hittat hörlurar jag vill ha, men kan inte köpa dom för att min/mitt spargris/kort skriker tomt ! Med hjärt skärande skrik !



oooh ! så fina är dom !
Någon där ute som kan tänka sej skicka mig lite pengar ?!


Finns i andra färger :
 

Pris: 399:-
Vart?:  MediaMarkt & Halens.se !


ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH !
jag vill att XAVI ska komma NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
FAN VA JAG LÄNGTAR !
SNÄLLA XAVI KOM NU , NU , NU, NU , NU , NU , NU , NU !
ORKAR INTE VÄNTA LÄNGRE !!!
BÄBISEN KOM NU ! <3
LÄNGTAR EFTER DEJ !
 
Så grymt söta !
(bilder från google.se)





                                                 Puss vi hörs när vi hörs !

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0