Aj mina fingrar !

Hellu på er där ute !

Idag har det varit en helt vanlig måndag med träslöjd, spanska , matte, handledar tid & svenska !
har faktiskt varit en rolig måndag !(:
längtar till nästa Måndag, Måndag är nog den bästa dagen på hela veckan, (i think !)
Haha, vi hade skit kul på träslöjden ! Rovia & Simon diskuterade att Jan Banan hyr ut pennor för 3:- :S vilket jag inte fattar varför !
Och dom kom fram till att Jan bor i träslöjdsalen!
För han har spis och allt där inne :O
Så  han gömmer sina barn i lådorna sa Simon !
Hahaha så söta är dom när dom diskuterar ;)
Sen Matte prov :( vilket kanske inte gick jätte bra !
Sen gick jag & rovia hem till mig :) För vi fick gå när vi var klara med provet och det tog 10 minuter det var inte svårt men frågorna var lite konstiga.
Sen kom vi till svenskan, lika tråkigt som vanligt vi diskuterade ADJEKTIV :(
as trök ! men men !
Så slutade vissa och vi andra som är mindre lyckligt lottade fick ha utterligare en lektion, så jag gick med Calle , Simon & Alex till fritidsgårdens dörr, och under tiden lekte jag lite med Calles mössa, haha som vi sedan "bråkade" om :)
Skit kul var det, Simon frågade Calle om han var man eller mus eftersom han inte kunde ta mössan från mig :) OCh både jag & simon kom fram till att han är en mus ! Så nu ska jag reta honom för det hela veckan :P
Men Calle tog i med båda händerna och rykte mössan ur mina händer, och då komemr vi till det hemska ;P mina fingrar knäcktes :O
Hade fett ont !! :O
men det var roligt att skojja med tha boys så de gör inget :)
Hahahahahahahahaha skrattar ihjäl mig bara jag tänker på det :P
Så sjuka i huvudet är vi =)

Nu är min syster här och vi har nyss ätit middag!
Hon flyttar somsagt  till australien på Torsdag(onsdag?) Kommer inte ihåg !
Kommer sakna dej fett mycket Mimmi ! <3
Nej nu ska jag vara lite social mot resten här hemma !
       

                                              Köss vi hörs när vi hörs !

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0