"STÄNGT PGA. RASRISK"

Go' kväll bloggen !

Hur är det med er där ute i kylan ?
Jag mår toppen bara det att min mage är lite half krasch eftersom jag nu ÄÄÄÄÄÄÄÄNTLIGEN kan äta normalt igen :D
Så då är magen inte van så då kraschar den.

Visst är tröjorna snygga ? :O
jag ska beställa den :

Jag gillar den bäst :)
Idag kollade jag på OTH, och jag har ALDRIG gråtit så mycket i hela mitt liv, mamma sa att hon inte sett mig gråta så mycket sen DIVA dog :( för 1-2 år sedan !
Jag STOR grät i en och en halv timme :O
så jävla sorgligt !
ÄLSKAAAAR OTH <3

ojuste, jag har små shoppat :)
ett par skor och en munktröja, och jag lovar ni sak få se bilder, i mon !
för i morgon är jag LEDIG !
Alla skolor i mölndal är stänga i mon pga. av rasrisk, det var någon skola i Kållered vars tak rasat in pga. snön !
OMG !
så nu får vi en eller två dagars ledigt :)
GÖTT !





                                                   

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0