Söndagmorgon sista Februari !

Ja då börjar även februari gå mot sitt slut !
Snart 1 mars och skolan börjar igen !
Jag är lika trött som i går kväll typ. :(
Hur kan de bli så ?
Man går och lägger sig sover hela natten och ändå när man vaknar är man lika trött igen ? :S
Jag tycker det låter konstigt.
HAHAHA, jag drömde att jag skällde ut min lärare , hon vägrade ge mig uppgifterna vi skulle göra för att jag hade glömt läxan hemma, så då fick jag damp och skrek på henne allt vad jag kunde.
Och alla andra bara kollade, har nog aldrig varit så arg inte ens i verkligheten, inte på en lärare iallafall !
läskiga drömmar man kan ha !?

som  sagt i dag blir det en tur upp till gunnebo för att rida lite :)
Hoppas det går att trava bara, eftersom hästarna bara har brodd bak :S
Men jag tar med mobilen så jag filmar och tar lite kort eller så tar jag med mig digitalkameran så det blir bättre bild ?
Ah, jag får se hur jag gör.
Nu ska jag kolla lite bloggar sen ska jag äta frukost för jag är skit hungrig !
jag så ska jag dricka MASSA energidryck för att vakna ;)


        

                                                   Vi hörs när vi hörs !

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0