min dator har kraschat !

Hej små pluttisar!

Min lila dator har kraschat ! och jag vet inte vad jag ska ta mig till ! :(
Den har så mycket virus att jag inte kan använda den :(
Vad hände med mitt antivirus skydd ? :'(
Tyckter Peter sa att han lagt in ett ?
aja, nu i mon ska han fixa den iallafall. Så jag får sitta med mammas efterblivna laptop !
Jag har lixom inte kunnat blogga eftersom min (stora) lilla data har gått åt helvete !
R.I.P !
eller inte ! Min dator skall bli JESUS !
För den ska minsan återuppstå ! i mon HAHAHAHAH !
vilken fantasi (:

I dag har jag , Jasse & Lucaz vart och sett PRINSESSAN & GRODAN !
Skit bra ! Jag ska lägga upp ett litet klipp från filmen om ett tag, kanske om en stund, ni kommer att få er ett gott skratt ska ni veta (:
HAHAHAHA! Jasse & Hennes ormar, aja filmen borde ni se, MEN EFTER ATT NI SETT AVATAR !















det var lite biler från filmen (:

Ormen är sötast jag lovar er (:
vi hörs senare eller i mon <3

Kommentarer
Postat av: jasminaaa

nej min grod prins e sötast :|

2010-02-06 @ 22:53:42
Postat av: Cajsa

Svar till Jasminaaa:



Jag blir glad när du sägerså för då fårjag ha ormen för mig själv !! (:



träffas idag ? (:<3

2010-02-07 @ 09:27:37

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0