leta leta leta

Go' morron bloggen !               

Då har man överlevt ännu en natt.
Eller halvt om halvt överlevt trodde seriöst att jag skulle dö.
Det gjorde så jävla ont, och panodilen hjälper inte vilket gör situationen värre.
aah, hoppas det går över snart jag orkar inte mer.
Men när man väl sover så sover man helt okej, i morse sov jag skit gött.
Sen kom mamma in och frågade om jag ville att hon skulle vara hemma en dag till eftersom jag mådde så dåligt, och det ville jag.
Sen somna jag om och vaknade igen två timmar senare av att jag sov så gott att jag vaknade, fattar inte riktigt hur det går ihop men så var det.

TACK MAMMA FÖR ATT DU HAR VARIT HEMMA OCH HJÄLPT MIG DENNA VECKAN, OCH FÖR ATT DU VAR MED PÅ OPERATIONS DAGEN !



Vi har suttit hela morgonen och letat efter en bra kennel, som ni vet så ska jag få valp här i vår.
Och vi hade bestämt kull och kennel och allt, så har vi gått och väntat på att Leone som tiken heter skulle få sina valpar, och vi har bestämt oss för en HANE och den ska vara mörk brun eller vit med bruna teckningar, lite som en ko.
Och så fick mamma ett mail från kristina(uppfödaren) och där i stod det att Leone hade fått 4 valpar varav en var döfödd, och dom tre som återstod var VITA tikar :(
Som synd är.
Så nu får vi jaga ny kull. Mamma ringde till en tjej igår som föder upp men där får man bara välja kön inte färg, och det tycker jag är lite fel.
jag menar vill jag ha en brun hane då ska dom inte ge mig en vit hane.
Så går det inte riktigt till.
Men det kommer fler tillfällen, jag är bara ledsen att jag får vänta ännu längre :'(
Men tjejen med Leone har en annan tik som dom väntar på att hon skall löpa Flisan, så vi kanske kan ta en valp från henne för hoppningsvis.  Flisan skulle löpt i November och nu är det Februari , lite skumt :O

Nej nu ska jag dricka mer ICETEA som mamma var snäll och köpte till mig förut, och så skall jag kolla efter lite fler kennlar sen ska jag sätta mig framför TV:N :)

 

          



                                                                   PUSS !


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Du kämpar som en liten oxe mot din smärta :) jag tycker att du varit en kämpe :) Klart jag är hos dig om du mår dåligt :) I LOVE YOU Dockan Puss/ mamma

2010-02-18 @ 07:57:06

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0