Jag kan faktiskt också göra en dagens lista om jag så vill !

Dagens humör: lika sur och grinig som vanligt ;)
Dagens planer: Kolla på tv & sova :)
Dagens kändis: Jason Derülo 
(nattens) dröm: Att jag skällde ut min spanska lärare :P
Dagens middag/frukost/lunch: Middagen blev Donken, en McFeast ! (Y) Man får lov att tjocka sig i bland ;)

Dagens låt: In my head
Dagens längtan: Tro det eller ej, men jag längtar efter Donja §
Dagens önskan: att jag snart kan klicka hem min Keith Scott tröja (:

JAG LÄNGTAR EFTER DEJ LILLA TRÖJA :)
Dagens smink och hår: Mascara , puder & uppsatt hår. En typisk söndag outfit med mjukisbyxor !
Dagens väder: 1-2 plus och regn !


Jag gjorde denna dagens lista enbart för att jag har tråkigt och inte har något bättre för mig !
Kan ingen snacka med mig på msn eller på sms ? :(
alla är så tråkiga idag ?
25 sms på hela dagen !
Vad är det med er ?
Har ni alla dött eller ?

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0