Jag fick en hel natts sömn !!! :D

Go' morgon bloggen !

Jag måste börja med att berätta om filmen som vissades på 3:an igår kväll !
Flirting with forty !
Det är nog den bästa filmen jag sett i hela mitt liv, när det gäller kärleks filmer då!
Jag satt som klistrad framför tv, så himmla gullig film !
Tror jag ska köpa den, så jag kan se den igen :)


Efter filmen slog jag över till MTV , och kollade på Jackass (vilket jag tycker är skit tråkigt) så jag fattade lixom inte varför jag kollade.
Men men.
La mig vid 23:30, och fick en HEL natts sömn ! :)
Så jävla gött !! Jag har sovit skit gott på köpet, natten jag drömde om fick jag äntligen.
Och när jag vaknade hade jag inte så fruktansvärt ont heller (Y)
Vilket tyder på att det går framåt !
Och det är ju ett gott tecken.
Hoppas bara att jag kan äta lite bättre idag !



Förlåt mig för att jag inte skrev till er i går när jag kom ut ur duschen.
Jag hade lite annat att göra, först skulle jag bädda ur bäddsoffan , sen skulle jag ta disken, och så kom Ottan, då blev vi klistrade framför TV:N.
Sen när Ottan gått så kom Peter och hjälpte oss med datorn. Mycket snällt. TACK PETER FÖR HJÄLPEN !
Sen skulle jag ladda ner internet explorer 8 men det funkade inte så det tog ett bra tag. Och sen började filmen , så jag kunde inte blogga mer.
Jag ber så hämskt mycket om ursäkt !








                                                              PUSS !

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0