INGA MER URSÄKTER !

Go' kväll bloggen !

Ja ni... vad ska jag säga ?
Jag kan börja med att be om ursäkt (som vanligt) för att jag inte har bloggat så aktivt de senaste dagarna det vill säga från i torsdags kväll.
Men nu har jag en anledning som jag inte brukar ha, en iktigt bra en, eller två !
1. Min dator har varit hel kraschad i 1 vecka !
2. Jag opererades i fredags morse.

Så där ser ni även jag kan ha mina anledningar även om dom vanligtvis inte är dom bästa men det spelar ingen roll.
Det viktigaste är att jag kommer igång med bloggningen igen eller hur ? (:
Jag har saknat er skit mycket, bara så ni vet. Och jag vet att ni har saknat mig oxå!
Apapap! tro inte att jag inte vet att ni har saknat mig,! Jag är sierska ! NAAAT ! :P
Hahaha, vilken fantasi jag har ! :P

Jag måste tipsa er om en bok jag håller på att läsa själv just nu!
Den är så jävla bra !  Jag har inte läst så långt men hittils är jag helt besatt ! Boken heter : Dödligt villospår och är skriven av Nora Roberts !  Jag har läst till kanske sidan 150, men det räcker för att bli livrädd för det som skrivits, jag har suttit och skrämt upp mig själv! Det handlar om ett av dom djuren jag tycker mest om : Puman .
Så nu har jag suttit och skrämt mig själv i boken så i natt vaknade jag och var skit rädd :P HAHAHAHAHA !

Ni MÅSTE MÅSTE MÅSTE läsa den ! 


Så här har det skrivits om boken på bokias hemsdia:

De två vännerna Cooper Sullivan och Lil Chance påminns ständigt om den kusliga upptäckten de gjorde som tonåringar. Djupt in i Black Hills bergsområde i South Dakota hittade de ett skändat lik. Fallet förblir olöst. Men Cooper och Lil kan inte släppa tanken på hur kvinnan dog.

De flesta tror att hon blev dödad av en puma. Men kan det vara så att hon blev brutalt mördad? Tolv år senare återkommer Cooper till sina barndomstrakter. Han är nu mordutredare vid New York polisen. Mycket snart får han reda på att Lils vildmarksjour har utsatts för hot och skadegörelse. Han beslutar sig för att stanna och hjälpa henne. Tillsammans börjar de förstå att hoten är mycket allvarligt menade. Kan det vara så att det går en mördare lös? En mördare med stört sinne och onaturlig instinkt som har siktet inställt på Lil?

Nora Roberts tar oss djupt in i det vilda landskapet runt bergsmassiven Black Hills i South Dakota där skuggorna gömmer hemligheter, jägare går tyst över markerna och vänskap från barndomen övergår i en mogen och vuxen kärlekspassion.

"Den här framstående berättaren bevisar att en vanlig kärlekshistoria fortfarande både kan få ditt hjärta att smälta, och få dig galet skrämd."
Publishers Weekly



Operationen i fredags gick bra !
Men efteråt FYFAN FYFAN FYFAN ! detta är nog det värsta jag gjrot i hela mitt liv, det gör så jävla ont, som värsta halsflussen hast 30 gånger värre,
Jag kan inte svälja eller nått !
Jag lever på : vatten, is & isglass, mamma säger att jag kommer bli en isbjörn.
AJ AJ AJ AJ ! det gör så ONT !
Jag tar smärtstillande hela tiden men jag vet inte om jag tycker att dom hjälper speciellt mycket ? Jag känner knappt någon skillnad, på natten kanske, men natten är helt sömnlös, nästan.
Jag vaknar mitt i natten går och hämtar is och vatten, sen kan jag inte sova för det gör så ont då sitter jag vaken i 1-2 timmar och bara stirrar in i väggen och dricker vatten och äter denna jävla isen.
Det jag saknar mest är maten.
Jag har skrivit en hel lista på vad jag vill ha och äta när jag kan äta igen och tro mig den är inte kort :P

Nej vi får höras i morgon igen, jag ska väl dricka mer vatten som om jag kunde göra så mycket annat -.-
Sen ska jag "sova" om man nu kan kalla det att sova, men men.

                                                           PUSS !


Kommentarer
Postat av: Hanna

vi får hoppas det blir bättre med dig snart gumman..''/ <3

2010-02-17 @ 10:42:56
URL: http://hahosis.blogg.se/
Postat av: Cajsa

Svar till Hanna:



jag hoppas oxå det :/

saknar dej fett mycket lilla gumman <3

2010-02-17 @ 10:54:53

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0