Gå mot sängen ... NU !!

Ja som sagt !
jag ska dra mig mot sängen , jag är så fruktansvärt trött :(
tyvärr.
Och i morgon ska jag upp till gunnebo och rida en sväng på Eddie & Pärlan.
Hoppas på sol !
PLEASE PLEASE PLEASE !

Detta hade varit perfekt :)
Och så ingen halka , så jag ramlar och slår mig TACK !
Men men, först börjar en god natts sömn annars så blir det inget rida i mon, då kommer jag somna på hästryggen :(
och det vill vi inte !
Oh jag ska hjälpa mamma att bädda nu !
Eftersom pappa jobbar på skandinavium till tolv i natt så får jag hjälpa henne i stället för han !

sov gott !

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0