frukost !


Special K red berries, det är något jag saknar att äta till frukost,
Saknar även brödet Längtan med salami på.
ÅÅÅH !
Jag längtar så jävla mycket efter att kunna äta normalt igen !
Jag har till och med skrivit en lista på vad jag vill äta när jag kan äta som vanligt igen.
Jag ska skriva av den här i bloggen så ska ni få se allt som jag saknar ! :)

Men nu ser min frukost ut såhär:

Två kokta ägg, mosade !
nästan iskalla !
Förstår ni nu varför jag längtar efter normal mat ?
När det ända jag äter är: MOSADE ÄGG !




                                                   Nu ska jag äta frukost, vi hörs senare !

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0