Denna veckan är jag kär i ....



James Lafferty!
Hihi, ser ni hur snygg han är ? RAWR !
Okej, varför har han hamnat på veckans kärleks lista? Joför att :
Han gör en underbar roll som Nathan Scott i One Three Hill !
Varje dag när jag sitter och kollar på OTH på tv, blir jag mer och mer kär i James(Nathan) för varje avsnitt som går !
Just därför :)

James Martin Lafferty, född den 25 juli 1985, i Hemet, Kalifornien. Han spelar Nathan Scott i serien One Tree Hill.
2001 fick Lafferty en roll i serien Emeril där han spelade Emerils son. Han gästskådespelade även i serierna Once and Again, Get Real och Boston Public vilket ledde till att han fick rollen i filmen A Season on the brink där han spelade Steve Alford.
När han nyligen hade tagit examen 2003 fick han rollen som Nathan Scott i TV-serien One Tree Hill.

Lafferty bor för tillfället i Wilmington, North Carolina, där även One Tree Hill spelas in, med sin hund Nino som är en blandning av siberian Husky och schäfer.

Laffertys yngre bror, Stuart Lafferty, är även han skådespelare och har gästat One Tree Hill i avsnittet "I'm Wide Awake, It's Morning".

Precis som sin karaktär Nathan gillar James att spela basket och varje år ordnar han en välgörenhetsmatch !

(infon tagen från wikipedia.se)



                                    

 

                                            Håller du med mig ? :)


Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0